זו לא איבה לנתניהו ולא אובססיה. זה רק שכל ישר

0
154

זו לא איבה לנתניהו ולא אובססיה. זה רק שכל ישר

המשבר הפוליטי אינו תוצאה של חרם על נתניהו. להפך – מקור המשבר בנתניהו, שמאיים לרמוס את ערכי הדמוקרטיה. אסור לטשטש את עומק המחלוקות איתו, עם הכת הצמודה אליו ועם הגזענים המשיחיים | אהוד ברק עונה לארי שביט
מקור: חדשות YNET זו לא איבה לנתניהו ולא אובססיה. זה רק שכל ישר