חום ושיעול? התסמינים לבדם שוב לא מספיקים לבדיקה
הבטיחו יותר בדיקות, אבל חוזרים אחורה: משרד הבריאות שוב צמצם את הקריטריונים לבדיקת קורונה, לאחר שהורחבו בתחילת השבוע. כעת ייבדק מי שסובל מחום גבוה או תסמין נשימתי שגם שהה בחו”ל, או מי ששהה במחיצת חולה. שעות הבידוק של תחנות היבדק וסע יצומצמו מהיום: “המעבדות לא עומדות בעומס”. ממשרד הבריאות לא נמסרה תגובה
מקור: חדשות YNET חום ושיעול? התסמינים לבדם שוב לא מספיקים לבדיקה




