ח"כ מהליכוד מול בית היועמ"ש: "ניצן ובן ארי בגימטריה – כמו סדום ועמורה"

0
400

ח"כ מהליכוד מול בית היועמ"ש: "ניצן ובן ארי בגימטריה – כמו סדום ועמורה"

צילום: מוטי קמחי

כ-400 פעילי ליכוד מפגינים מול ביתו של מנדלבליט, במחאה על ההליכים המשפטיים בעניינו של ראש הממשלה נתניהו. ח”כ שלמה קרעי השתלח בבוטות בראשי הפרקליטות: “צריך ועדת חקירה שבסופה יש סיכוי שניצן יילך לכלא”
מקור: חדשות YNET ח"כ מהליכוד מול בית היועמ"ש: "ניצן ובן ארי בגימטריה – כמו סדום ועמורה"