חצי שנה – ואין הזמנה לוושינגטון: אנשי נתניהו מתחננים, האמריקנים מתרצים ש"האקלים לא מתאים"

0
131

חצי שנה – ואין הזמנה לוושינגטון: אנשי נתניהו מתחננים, האמריקנים מתרצים ש"האקלים לא מתאים"

הפגישה בין המנהיגים בבית הלבן, שנתפסת כדבר מובן מאליו בדרך כלל, רק מתרחקת. נתניהו מתקשה לשאת את ההשפלה, ובכיר אמריקני הסביר בשיחה עם ynet: “הוא יוזמן בסוף, אבל ישראל לא עוזרת לנו. כל יום קמים למשבר חדש”. בסביבת רה”מ יש מי שחושבים שביקור בסין “יאיץ בארה”ב”, זה לא צפוי לסייע לו
מקור: חדשות YNET חצי שנה – ואין הזמנה לוושינגטון: אנשי נתניהו מתחננים, האמריקנים מתרצים ש"האקלים לא מתאים"