חשש מהתפרצות מחודשת בבני ברק: "אחים יקרים, זו סכנת נפשות"
מאתמול בערב נדבקו בקורונה עוד 25 תושבי בני ברק, ובעיר שהייתה המוקד המרכזי בתחילת המגפה חוששים מסגר נוסף. “קמפיין קורונה” קרא לתושבים לשמור על ההנחיות: “קצב ההדבקה מזנק לממדים מבהילים, חובה לחבוש מסכות”. עלייה מדאיגה במספר המאושפזים בבתי החולים
מקור: חדשות YNET חשש מהתפרצות מחודשת בבני ברק: "אחים יקרים, זו סכנת נפשות"




