יו"ר פורום "גבורה": "אנשים שכחו מול מי אנחנו נלחמים. אין ברירה אלא לצאת למתקפה בחמאס"

0
88

יו"ר פורום "גבורה": "אנשים שכחו מול מי אנחנו נלחמים. אין ברירה אלא לצאת למתקפה בחמאס"

ריאיון אולפן יהושע שני

יהושע שני, שמוביל פורום הורים שכולים אחרי שאיבד את בנו אורי ב-7/10, בטוח בריאיון לאולפן ynet: “לא נקבל את כל החטופים אם לא נאפשר לחמאס לחזור לשלטון. יש לנו גב מארה”ב למתקפה שתבטיח את עתידנו”
מקור: חדשות YNET יו"ר פורום "גבורה": "אנשים שכחו מול מי אנחנו נלחמים. אין ברירה אלא לצאת למתקפה בחמאס"