ילדי כפר עזה חוזרים ללימודים: "חטופים מהקיבוץ נמצאים 3 ק"מ מאיתנו, זה קשה"
מאור ועמית, תלמידי כיתה י”ב וכיתה ז’, חוזרים מחר לספסל הלימודים אך לא לקיבוץ כפר עזה. בריאיון לאולפן ynet הם סיפרו על הקושי במעבר לבתי ספר ביישובים אחרים, ועל הגעגוע לחברים שנרצחו ב-7/10: “עדיין לא מרגישים בבית, אנחנו שומעים את ההפצצות ויודעים שזה קרוב אלינו”
מקור: חדשות YNET ילדי כפר עזה חוזרים ללימודים: "חטופים מהקיבוץ נמצאים 3 ק"מ מאיתנו, זה קשה"




