יממה לאחר שהותקפו, המתנחלים הודו למג"ד וללוחם: "אוהבים את צה"ל"
מפקד גדוד 202 של הצנחנים, סא”ל אלמוג רותם, הותקף ביחד עם אחד מלוחמיו על ידי מתנחלים בגז ובאבנים בחווארה. ראש מועצת שומרון יוסי דגן העניק לשניים פרחים ושמן: “אירוע שלא צריך היה לקרות, מלאי הערכה לחיילים”. הבוקר: פונה מאחז בלתי חוקי
מקור: חדשות YNET יממה לאחר שהותקפו, המתנחלים הודו למג"ד וללוחם: "אוהבים את צה"ל"




