כשבן גוריון כתב לבגין: "פולה שלי הייתה תמיד מעריצה שלך"

0
358

כשבן גוריון כתב לבגין: "פולה שלי הייתה תמיד מעריצה שלך"

אלטלנה המופגזת

לפני 75 שנה העביר ראש הממשלה בן גוריון את הפקודה הדרמטית: “לדפוק את האונייה”. מנגד הציב מפקד האצ”ל מנחם בגין את הקו האדום של הארגון: “מלחמת אחים – לעולם לא”. שלמה נקדימון, שצפה במו עיניו, כילד, בטרגדיה של אלטלנה מחוף תל אביב, חקר את הפרשה לאורך שנים וליווה גם ככתב “ידיעות אחרונות” את הצמרת הפוליטית של ישראל. כעת הוא מספק מבט נדיר על הפיוס האינטימי והמאוחר של שני המנהיגים, ערב מלחמת ששת הימים
מקור: חדשות YNET כשבן גוריון כתב לבגין: "פולה שלי הייתה תמיד מעריצה שלך"