לא יהיה "היום שאחרי המלחמה"
הטבח אכן לא נולד בחלל ריק: הוא שלב בודד, גם אם חריג, ב”מערכה שבין המלחמות” שמתנהלת במזה”ת נגד ישראל מ-2021. אנחנו בעיצומה של מלחמה כרונית, “אוקראינית” באופיה. זה ידרוש מהחברה הישראלית הסתגלות ספרטנית
מקור: חדשות YNET לא יהיה "היום שאחרי המלחמה"




