לראשונה זה שנים, הדרוזים ללא ייצוג בכנסת: "לפיד ונתניהו ויתרו על העדה"

0
155

לראשונה זה שנים, הדרוזים ללא ייצוג בכנסת: "לפיד ונתניהו ויתרו על העדה"

בגלל הצבה במקומות לא ריאליים ומפלגות שלא עברו את אחוז החסימה, נראה כי שישה מתמודדים מקרב העדה הדרוזית לא ייכנסו לכנסת ה-25. אכרם חסון מהמחנה הממלכתי ל-ynet radio: “תוצאה של תסכול מתמשך מנציגינו בממשלה הנוכחית – שלא פעלו לשיפור מצב העדה ודאגו לכיסא שלהם”
מקור: חדשות YNET לראשונה זה שנים, הדרוזים ללא ייצוג בכנסת: "לפיד ונתניהו ויתרו על העדה"