לראשונה מתחילת המבצע: "טנקים של צה"ל נכנסו למרכז רפיח"

0
114

לראשונה מתחילת המבצע: "טנקים של צה"ל נכנסו למרכז רפיח"

פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה

בית הדין בהאג הורה לעצור את הפעולה, שלשום נהרגו לפי הפלסטינים יותר מ-40 איש במה שנתניהו כינה “טעות טראגית” – אבל ישראל מרחיבה את המבצע, ועוד חטיבה הצטרפה לקרבות. עדי ראייה: הטנקים נצפו ליד מסגד מרכזי. הלילה: “16 הרוגים בתקיפות מאסיביות ברפיח”. אונר”א: מיליון איש עזבו את העיר החודש
מקור: חדשות YNET לראשונה מתחילת המבצע: "טנקים של צה"ל נכנסו למרכז רפיח"