"לשמור על מסורת של מאות שנים": לוחמי צד"ל שפונו מבתיהם ציינו את הפסחא במלון

0
129

"לשמור על מסורת של מאות שנים": לוחמי צד"ל שפונו מבתיהם ציינו את הפסחא במלון

צד"לניקים אוכלים ארוחת ה פסחא ה חגיגית יחד צד"ל היגרו ל ישראל מ לבנון

בין המפונים מקריית שמונה נמצאות עשרות משפחות של לוחמי צד”ל שחוגגות את חג הפסחא. במלון בטבריה התגייסו כדי לגרום להם להרגיש בבית והרימו יחד עם נשות הלוחמים ארוחת חג לבנונית מסורתית. “כולנו בשלניות מעולות”, סיפרה עיאדה חצבני תוך כדי ההכנות, “הארוחה תהיה יותר טובה מכל מסעדה בביירות”
מקור: חדשות YNET "לשמור על מסורת של מאות שנים": לוחמי צד"ל שפונו מבתיהם ציינו את הפסחא במלון