מוזיאון אושוויץ הגיב להסרת דגלי ישראל – ותקף את צה"ל: "הפרתם נהלים"

0
173

מוזיאון אושוויץ הגיב להסרת דגלי ישראל – ותקף את צה"ל: "הפרתם נהלים"

חברי "עדים במדים" לא הורשו להיכנס למחנה בירקנאו עם דגלי ישראל

משלחת “עדים במדים” של צה”ל נדרשה להסיר את דגלי ישראל בצעדת זיכרון בבירקנאו – ומוזיאון אושוויץ בחר לתקוף בחריפות את המארגנים מצה”ל: “הטקס לא תואם מראש”. במוזיאון הבהירו כי “הכניסה עם דגלים מותרת רק באירועים מתואמים” והוסיפו: “האירוע היה מיותר, ניתן היה למנוע אותו”
מקור: חדשות YNET מוזיאון אושוויץ הגיב להסרת דגלי ישראל – ותקף את צה"ל: "הפרתם נהלים"