מחווה בנתניה לקברניט מאנטבה: "אציל וג'נטלמן"

0
373

מחווה בנתניה לקברניט מאנטבה: "אציל וג'נטלמן"

צילום: שאול גולן

רחוב בנתניה נקרא על שמו של מישל בקוס, שהלך לעולמו בחודש מרץ האחרון. בטקס לרגל המאורע, סיפרו חטופי אנטבה על הקברניט הגיבור: “הסתובב כל השבוע עם חיוך”. אחת החטופות: “ילדי אנטבה – אחים לכל החיים”
מקור: חדשות YNET מחווה בנתניה לקברניט מאנטבה: "אציל וג'נטלמן"