מנכ"לית מועצת יש"ע: "צריך לבצע את הדברים לפי החוק ובצורה מתואמת. אבל מה שסמוטריץ' מנסה לעשות מבורך"

0
164

מנכ"לית מועצת יש"ע: "צריך לבצע את הדברים לפי החוק ובצורה מתואמת. אבל מה שסמוטריץ' מנסה לעשות מבורך"

החלת ריבונות? “ברור שזו השאיפה הגדולה, אבל גם ברור שזה ייקח זמן”. אזרחות לפלסטינים? “מי שיהיה נאמן למדינה, אין שום בעיה”. המשבר בגלל פינוי “אור חיים”? “אמרנו לגלנט ולסמוטריץ’, אנחנו רוצים שתמשלו חמש שנים”. שירה ליבמן, המנכ”לית החדשה של מועצת יש”ע והאישה הראשונה בתפקיד, מסתערת על ההזדמנות להפוך סדרי בראשית בכל הנוגע להתיישבות ביו”ש. “ימי הדובון והעוזי חלפו”, אומרת מי שהציגה בנערותה מפות לשרון, השתתפה בהפגנות סוערות בתקופת אוסלו והיום היא כבר סבתא, “אנחנו צריכים להיות הכוח הדוחף”
מקור: חדשות YNET מנכ"לית מועצת יש"ע: "צריך לבצע את הדברים לפי החוק ובצורה מתואמת. אבל מה שסמוטריץ' מנסה לעשות מבורך"