מפקד הכלא קורא "להילחם" למען נציב שב"ס שיואשם: "כל אחד צריך לשלוח מכתבים"

0
79

מפקד הכלא קורא "להילחם" למען נציב שב"ס שיואשם: "כל אחד צריך לשלוח מכתבים"

ההודעה ששלח לקציני שב"ס, ניצב שב"ס קובי יעקובי

פרסום ראשון: בהודעה ששלח לקציני שב”ס, כתב אמנון יהבי כי קובי יעקובי הוא “הנציב הכי נכון וערכי שהיה, וחשוב להשאיר אותו בתפקידו” – וביקש מהם לפנות ליועמ”שית, שהודיעה שיעקובי יואשם בכפוף לשימוע בפרשת “מקורבי בן גביר” 
מקור: חדשות YNET מפקד הכלא קורא "להילחם" למען נציב שב"ס שיואשם: "כל אחד צריך לשלוח מכתבים"