מפקד חטיבת גולני ששבה מעזה: "אין זבנג וגמרנו מול צבא טרור שנבנה במשך שנים"
אחרי 101 ימי לחימה רציפה, החטיבה שאיבדה 83 לוחמים במלחמה, רובם ב-7 באוקטובר, יצאה אתמול מהרצועה כחלק מדילול הכוחות הגדול של צה”ל בתמרון. המח”ט ל-ynet: “הלוחמים חיסלו 1,500 מחבלים, טעינו לחשוב שמדובר בדור מפונק”. מ”פ מגדוד 51: “נחזור חזקים ומוכנים יותר לכל משימה שיקראו לנו”
מקור: חדשות YNET מפקד חטיבת גולני ששבה מעזה: "אין זבנג וגמרנו מול צבא טרור שנבנה במשך שנים"




