נוה כתב לאביו שעה לפני שנפל: "אולי אצא הביתה. אל תספר לאמא, שלא תהיה עצובה אם יקרה משהו"

0
2

נוה כתב לאביו שעה לפני שנפל: "אולי אצא הביתה. אל תספר לאמא, שלא תהיה עצובה אם יקרה משהו"

נוה חבשוש ז"ל

בתקרית הקשה בדרום לבנון שבה נפל מג”ד 52, נהרג גם סמ”ר נוה חבשוש שהיה לצידו בטנק. “הוא היה מלאך”, סיפר אביו חיים, “לא רב עם אף אחד, תמיד רצה לעזור. הוא היה חוזר מהצבא וישר עושה משימות בבית”. הם נפגשו בפעם האחרונה לפני שבועיים: “הוא תיקן את הטנק. מהר נסענו אליו, ובאותו יום הוא חזר ללחימה”
מקור: חדשות YNET נוה כתב לאביו שעה לפני שנפל: "אולי אצא הביתה. אל תספר לאמא, שלא תהיה עצובה אם יקרה משהו"