נישלו את ישראל? באיראן מרוצים: "אנחנו חלק מהסיפור הביטחוני בלבנון"

0
3

נישלו את ישראל? באיראן מרוצים: "אנחנו חלק מהסיפור הביטחוני בלבנון"

 ביירות לבנון ליד נמל תעופה רפיק חרירי שלטי חוצות "תודה לך איראן"

ה”תא למניעת חיכוך” בלבנון מזכיר במידת מה את המנגנון לפיקוח על הפסקת האש שהוקם בנובמבר 2024. אז החברות היו ממשלת לבנון, ארה”ב, ישראל וצרפת. הפעם – איראן. ישראל נהגה להעביר דרכו מיקומי נשק של חיזבאללה, וארגון הטרור לא חיבב אותו והתלונן באופן תדיר. היום התפארו בטהרן: “אנחנו שותפים בפיקוח”
מקור: חדשות YNET נישלו את ישראל? באיראן מרוצים: "אנחנו חלק מהסיפור הביטחוני בלבנון"