נציגי ישראל וטורקיה נפגשו באזרבייג'ן: "בסיסים טורקיים בתדמור – קו אדום"

0
101

נציגי ישראל וטורקיה נפגשו באזרבייג'ן: "בסיסים טורקיים בתדמור – קו אדום"

שתי המדינות מנסות להימנע מהתנגשויות בסוריה, ובתיווך אזרי מתקיימים מגעים שנועדו לצלוח את המשבר. לפי הטורקים, ישראל הציעה לחלק את סוריה לשלושה אזורי שליטה; בירושלים חותרים למנגנון “דה-אסקלציה” דומה לזה שהיה עם רוסיה, “טלפון אדום” שימנע אי-הבנות בין הצדדים
מקור: חדשות YNET נציגי ישראל וטורקיה נפגשו באזרבייג'ן: "בסיסים טורקיים בתדמור – קו אדום"