נתניהו ביקש מהשופטים הפסקה של חצי שעה: "רוצה להשתתף בתרגיל דרך הזום"

0
109

נתניהו ביקש מהשופטים הפסקה של חצי שעה: "רוצה להשתתף בתרגיל דרך הזום"

נתניהו בתרגיל הפעלת מערך החירום של בתי החולים זיו ושיבא

עם פתיחת הדיון בבית המשפט, רה”מ פנה בבקשה לאפשר לו לקחת חלק ב”תרגיל גדול מאוד של פריסת בתי חולים שדה בצפון נגד התקפת טילים גדולה”. השופטים נענו לבקשה
מקור: חדשות YNET נתניהו ביקש מהשופטים הפסקה של חצי שעה: "רוצה להשתתף בתרגיל דרך הזום"