עבור תושבי הצפון, זו כבר מלחמת לבנון השלישית
כשמדברים עם אנשי הצפון, בתוך השחור בעיניים, בתוך מערכת החינוך הקורסת, מה שבולט בכל שיחה הוא תחושת חוסר האונים. שיגידו לנו, הם אומרים, שזה ייקח עוד חודש, עוד חצי שנה, עוד שנה, אבל שייצרו עבורנו אופק
מקור: חדשות YNET עבור תושבי הצפון, זו כבר מלחמת לבנון השלישית




