עומסים בסבידור עקב הכאוס ברכבת: "היא הייתה הפתרון – והפכה לבעיה"
הכאוס בשל השיבושים בת”א, שיימשכו לפחות עד שלישי, גרם לעומסים בתחנת סבידור. נוסעים נאלצו לשנות את שגרת יומם: “יצאתי ב-5:00 מב”ש בשביל תור בנתניה, גנבו לי עוד בוקר”, סיפרה אלה, סטודנטית בבן גוריון. סיון מראש העין הופתעה: “בבוקר גיליתי שהרכבת לא עוצרת בת”א השלום, אבקש לעבוד מהבית”. הרכבת: עבודות בטיחות חיוניות, ניצלנו הזדמנות במקום בספטמבר
מקור: חדשות YNET עומסים בסבידור עקב הכאוס ברכבת: "היא הייתה הפתרון – והפכה לבעיה"




