פרופ' אש: "הגענו לקו האדום". ד"ר אלרעי פרייס: "מה המשטרה עושה? לא יודעת"

0
297

פרופ' אש: "הגענו לקו האדום". ד"ר אלרעי פרייס: "מה המשטרה עושה? לא יודעת"

פרופ’ נחמן אש קרא להכריז על “מצב חירום” בעקבות האלימות בנהריה ובהדסה, ואמר באולפן ynet כי יש להגדיל את נוכחות השוטרים בבתי החולים: “עניין של זמן עד שיקרה משהו חמור”. מחאות בבתי החולים ברחבי הארץ, ד”ר אלרעי פרייס: “מאיימים על הילדים שלי, והמשטרה? מצמידה לי מאבטח. אז די”
מקור: חדשות YNET פרופ' אש: "הגענו לקו האדום". ד"ר אלרעי פרייס: "מה המשטרה עושה? לא יודעת"