ראש העיר ברצלונה לשעבר שהייתה במשט: "ביקשנו רופא בכלא, אמרו שזה לבני אדם"

0
54

ראש העיר ברצלונה לשעבר שהייתה במשט: "ביקשנו רופא בכלא, אמרו שזה לבני אדם"

ראש עיריית ברצלונה לשעבר, אדה קולאו חזרה לאחר שהייתה על המשט לעזה

בעולם פרסמו עוד טענות להתעללות בפעילי משט, אחרי שבמשרד החוץ דחו את הדברים. אדה קולאו, לשעבר ראש העיר הספרדית, סיפרה על תמונה של עזה המופצצת בכלא. עיתונאי איטלקי: “צחקו כשהרביצו לי”. חברת הפרלמנט האירופי: “ספגתי מכות”. טראמפ: “גרטה צריכה לראות רופא, יש לה בעיית שליטה בכעסים”
מקור: חדשות YNET ראש העיר ברצלונה לשעבר שהייתה במשט: "ביקשנו רופא בכלא, אמרו שזה לבני אדם"