ראש מועצת מטולה: "הממשלה מפקירה את הלוחמים. שיחזרו אם לא מפרקים את חיזבאללה"

0
1

ראש מועצת מטולה: "הממשלה מפקירה את הלוחמים. שיחזרו אם לא מפרקים את חיזבאללה"

דוד אזולאי

בצל אסון הטנק ו”הפסקת האש”, אזולאי האשים באולפן ynet את הממשלה בכך ש”איבדה את הצפון” – ונכנעה לארה”ב: “אין פה צד ישראלי, רק אמריקני ואיראני. מקבלים הנחיות מטראמפ – והחיילים מופקרים”. לדבריו, אם ישראל לא משנה את מטרת הלחימה – עליה להשיב את הכוחות לקו הגבול: “לצבוע את הליטני באדום”
מקור: חדשות YNET ראש מועצת מטולה: "הממשלה מפקירה את הלוחמים. שיחזרו אם לא מפרקים את חיזבאללה"