שביתה, זיגזג וכאוס: שאלת מסיבות הסיום והקדמת מסגרות הקיץ
הבלגן נמשך: הסתדרות המורים הודיעה כי כדי לקיים מסיבות סיום יש צורך בפנייה לוועדת חריגים, ואז הדגישה כי הן “מתקיימות כרגיל”. ליברמן הודיע שיתקצב את פעילויות הקיץ בגנים ובבתי הספר מיום ראשון, בהסתדרות הבהירו: “בלי גננת או מורה – הן לא יגיעו לעבודה”. ברשויות סבורים אחרת
מקור: חדשות YNET שביתה, זיגזג וכאוס: שאלת מסיבות הסיום והקדמת מסגרות הקיץ




