שביתת הסטודנטים במכללות: "לא נהיה יותר בני ערובה"

0
877

שביתת הסטודנטים במכללות: "לא נהיה יותר בני ערובה"

צילום: ליהי קרופניק

סטודנטים בשמונה מכללות מוחים על שביתת הסגל הבכיר במוסדות, שנכנסה כבר לשבוע רביעי בשל מו”מ תקוע עם משרד האוצר וההנהלה. באקדמית ת”א-יפו חסמו סטודנטים את הכניסה לקמפוס, אך חלק “שברו” שביתה: “אף אחד לא יחזיר לנו את השיעורים האלו”
מקור: חדשות YNET שביתת הסטודנטים במכללות: "לא נהיה יותר בני ערובה"