שיח חריג בוואטסאפ של פעילי הליכוד: "נתניהו מיצה את עצמו. ביבי, שחרר"

0
206

שיח חריג בוואטסאפ של פעילי הליכוד: "נתניהו מיצה את עצמו. ביבי, שחרר"

מליאת הכנסת ביום ה-234 למלחמה

בקבוצות הוואטסאפ של פעילי המפלגה התעורר שיח יוצא דופן, וביקורת חריפה נמתחה על תפקוד רה”מ במלחמה. אחד החברים כתב כי “המלחמה נגמרה, תוליכו אותו הביתה מהר”, אחר טען: “הוא באובדן שליטה”. מנגד, יש שטוענים כי אסור לקיים עכשיו בחירות: “תיגמר המלחמה – והליכוד יהיה חייב להתחדש”
מקור: חדשות YNET שיח חריג בוואטסאפ של פעילי הליכוד: "נתניהו מיצה את עצמו. ביבי, שחרר"