שיח חריג בוואטסאפ של פעילי הליכוד: "נתניהו מיצה את עצמו. ביבי, שחרר"
בקבוצות הוואטסאפ של פעילי המפלגה התעורר שיח יוצא דופן, וביקורת חריפה נמתחה על תפקוד רה”מ במלחמה. אחד החברים כתב כי “המלחמה נגמרה, תוליכו אותו הביתה מהר”, אחר טען: “הוא באובדן שליטה”. מנגד, יש שטוענים כי אסור לקיים עכשיו בחירות: “תיגמר המלחמה – והליכוד יהיה חייב להתחדש”
מקור: חדשות YNET שיח חריג בוואטסאפ של פעילי הליכוד: "נתניהו מיצה את עצמו. ביבי, שחרר"




