תושבים מהעוטף התפנו מהבתים: "סובלים 21 שנה – אבל לא מתרגלים"

0
189

תושבים מהעוטף התפנו מהבתים: "סובלים 21 שנה – אבל לא מתרגלים"

פינוי משפחות משדרות לחיפה

תושבים בעוטף עזה העדיפו להתפנות להתרעננות בצפון או במרכז, ולהתנתק ממציאות המבצע. “הייתה הזדמנות, אז ארזנו בתוך שעה”, אמרה ריטה משדרות. באשקלון רואים פחות אנשים בבתי הקפה: “הם מפחדים, מרגישים את זה בכיס”. רקטה נפלה על כביש 4, ללא נפגעים. בצה”ל הודפים את הטענות על “מצור” לפני המבצע: “החסימה הוכיחה את עצמה”
מקור: חדשות YNET תושבים מהעוטף התפנו מהבתים: "סובלים 21 שנה – אבל לא מתרגלים"