תקיפות ליליות של צה"ל בלבנון: "אין לישראל מה לעשות מול ההסכם הגרוע"

0
6

תקיפות ליליות של צה"ל בלבנון: "אין לישראל מה לעשות מול ההסכם הגרוע"

בעוד וושינגטון ממשיכה לקדם את ההסכם מול טהרן, צה”ל הפעיל אש כבדה בדרום לבנון. קרובי לוחמים שנפצעו בקרבות זועמים: “הכוחות די מבואסים מכל הסיטואציה, ומבינים שב-60 הימים של המו”מ הם יישארו כמו ברווזים במטווח”
מקור: חדשות YNET תקיפות ליליות של צה"ל בלבנון: "אין לישראל מה לעשות מול ההסכם הגרוע"