תקראו למלחמה הזאת בשמה

0
139

תקראו למלחמה הזאת בשמה

לחימת כוחות צה"ל ברצועת עזה

ההצעה לקרוא לה “מלחמת בראשית” באה לעצב נרטיב ולהרחיק את השמות שכבר בשימוש, שעלו מלמטה, והם מובנים. נסתפק ב”מלחמת 7 באוקטובר”
מקור: חדשות YNET תקראו למלחמה הזאת בשמה