מפקד חטיבת גולני ששבה מעזה: "אין זבנג וגמרנו מול צבא טרור שנבנה במשך שנים"

0
272

מפקד חטיבת גולני ששבה מעזה: "אין זבנג וגמרנו מול צבא טרור שנבנה במשך שנים"

אחרי 101 ימים של גבורה ואובדנות כבדים חטיבת גולני יוצאת מעזה

אחרי 101 ימי לחימה רציפה, החטיבה שאיבדה 83 לוחמים במלחמה, רובם ב-7 באוקטובר, יצאה אתמול מהרצועה כחלק מדילול הכוחות הגדול של צה”ל בתמרון. המח”ט ל-ynet: “הלוחמים חיסלו 1,500 מחבלים, טעינו לחשוב שמדובר בדור מפונק”. מ”פ מגדוד 51: “נחזור חזקים ומוכנים יותר לכל משימה שיקראו לנו”
מקור: חדשות YNET מפקד חטיבת גולני ששבה מעזה: "אין זבנג וגמרנו מול צבא טרור שנבנה במשך שנים"