תושבים מהעוטף התפנו מהבתים: "סובלים 21 שנה – אבל לא מתרגלים"
תושבים בעוטף עזה העדיפו להתפנות להתרעננות בצפון או במרכז, ולהתנתק ממציאות המבצע. “הייתה הזדמנות, אז ארזנו בתוך שעה”, אמרה ריטה משדרות. באשקלון רואים פחות אנשים בבתי הקפה: “הם מפחדים, מרגישים את זה בכיס”. רקטה נפלה על כביש 4, ללא נפגעים. בצה”ל הודפים את הטענות על “מצור” לפני המבצע: “החסימה הוכיחה את עצמה”
מקור: חדשות YNET תושבים מהעוטף התפנו מהבתים: "סובלים 21 שנה – אבל לא מתרגלים"




